31 juli, een top dag

31 juli 2013 - Texel, Nederland

Vandaag lekker begonnen met een ontbijtje en de dag leek fris te worden. Door het eerste intensieve gebruik door ons van de caravan kwamen er de afgelopen dagen een aantal kleine gebreken naar boven. In Oudeschild is een "grote" campingwinkel dus daar wilde we vandaag even heen. Hoe gaan we daar dan heen: op de fiets. Sander had aan het eind van de dag ruim 18 kilometer op zijn dagteller van de fiets staan. Erg trots op het mannetje.

Ik had de route ( knooppunten) op zijn arm geschreven en hij ervaarde dit alles als één grote speurtocht. In Oudeschild eerst langs de campingwinkel en daarna een visje eten. Ging er in als vis.

De terug weg ging iets moeizamer, tegen de wind in langs de dijk. Maar toen we daar weg waren ging het beter, nog steeds tegen de wind in. Toen we terug waren op de camping ben ik begonnen aan het kleine onderhoud, Luuk gaan slapen en Sander en Gieneke nog even met de auto naar De Koog.

De dag hebben afgesloten met een goede stokbrood maaltijd en daarna de kinderen in de pyjama en naar bed.

Morgen voorspelt ook een topdag te worden, waarschijnlijk HET STRAND.