3 augustus, ruim 48 km fietsen

3 augustus 2013 - Texel, Nederland

Vandaag bezoek gehad op de camping. erg leuke dag en zeer veel gefiets. Eerst onze gasten opgehaald vanaf de boot en terug gefietst. Daarna even kort bij de tent wat koffie gedronken en de kinderen wat fris. Daarna op de fiets naar het strand met alle bagage en honden in de auto. Het waaide erg hard maar de mannen hebben hun TARP 2 opgezet waarbij de dames al snel achter het glas van de beach club zaten. De vrouwen hun moment bij de beach club en de mannen hun moment op het strand tot het moment dat een golf onze TARP 2 overspoelde en we samen met de kinderen ook maar naar de beach club gegaan zijn. Daar aangekomen was Luuk erg moe en zijn we terug naar de caping gegaan. Luuk even slapen en wij even bij de caravan gezeten waarna we naar het pannenkoekehuis gefietst. Heerlijk gegeten en weer samen naar de boot gefietst en de gasten uit gezwaaid. Daarna weer terug naar de caravan waarna Sanders energie level tot een diepte punt gezat was. Logisch ook na ruim 45 km gefietst te hebben op deze dag !!!!!!!

de kinderen lagen er vroeg in en papa en mama ook maar kijken allemaal terug op een geslaagde dag.