29 juli

29 juli 2013 - Texel, Nederland

vandaag een zeer leuke dag gehad. Lekker met de auto en de honden naar de Vuurtoren gereden. Sander is met Gieneke de vuurtoren op gegaan en ik met Luuk en de honden naar de zee. Wat een eind lopen is dat zeg. Maar Luuk heeft zich goed vermaakt en uit eindelijk waar Sander en Gieneke er ook weer. Toen hebben we daar nog een tij gezeten totdat die ene grote golf kwam en Luuk over spoelde. Broek nat, luier nat. Alles uit en snel terug naar de caravan. De honden waren erg moe en hebben we achtergelaten bij de caravan. Wij zijn op de fiets naar Den Burg geweest voor de dagelijkse boodschappen. Komende dagen wordt het erg warm dus hebben we ook even gekeken naar een zwembadje. Nergens te krijgen. Morgen maar even kijken. Na een ijsje bij Camping Dennenoord terug gegaan naar onze basis Het Woutershok. Alles was rustig, dit toto tegenstelling van de vorige dagen. Na een goede pasta maaltijd viel Luuk snel in slaap. Sander heeft na de douche, een potje monopoly en wat knabbels ook zijn bedje opgezocht. Helaas is het nu nog niet rustig, maar dat geeft niet. Het is ons vanavond voor het eerst gelukt om de wasmachine te bemachtigen, 1 was en droogmachine voor alle gasten. We moeten dus wachten totdat de was klaar is, zal ongeveer tegen 00.00 uur zijn. Wij gaan voorlopig dus niet slapen.